Thursday, June 18, 2009

Cerita Hari Khamis..

Erm...maser dah nak kul 5ptg ni..time balik daa..xtau la naper tetiba tgn ni terus g kat sign in,new post dan mula menaip dari aper yg terbuku di hati..aku pun xpasti aper sebenarnya yg ku inginkan..ntah la,it's very hard 2 says..hari ni macam2 perasaan yg aku raser..suka+duka+geram+marah...argh..aper yg aku melalut ni...biar la aper yg aku raser saat dan tika ini,hanya aku yg raser sbb org lain xkan dapat raser aper yg kiter raser..aku hanya insan biasa yg perlu mengharungi pelbagai dugaan dlm hidup ini..aku pasrah dgn segala yg tertulis oleh-Nya..sesungguhnya, aku sujud pada-Mu Ya Allah..Hanya Dia yang mendengar rintihan hati ini...Ya Allah Ya Tuhanku,tabahkan hati hamba-Mu ini..dah kul 5 rupanyer..aku nak balik dah ni..dan yg pasti bila aku raser sedih,aku akan ke sana..kedamaian dan keindahan tmpat itu membuat kan hati ku tenang wat seketika...

No comments: