Thursday, December 10, 2009

Macam-macam Hal..

erm..lama tol x update blog eh..bukan ape..bz ckit...dengan gotong-royong,dengan audit 5S...macam2..ni yg aku nak citer kat sni..

Isnin 7/12 ada gotong-royong perdana opis aku...8/12 ada audit dokumentasi 5S..untuk audit pertama kami mendapat tempat tercorot tetapi kami tidak melenting kerana kami jadikan semua ini sebagai pembakar semangat kami untuk lebih berjaya dan melakukan yang terbaik untuk audit akan datang..buat ape nak melenting..cm budak2 je plak..hikhik.. :-) ..segala kritikan dari auditor kami terima dengan hati yang terbuka..pasal gunchart 5S kumpulan plak..gunchart tu mmg kami dari kumpulan hotelier dan dinar yg buat..tapi kami ni baik hati..bagi semua kumpulan copy paste je yg kami buat...diorg tukar kaler je..(senang kan keja)..tp x dihargai plak..sebaliknye kami dimusuhi..kami mintak contoh bajet pun ada kumpulan yg x nak bagi..ape la nasib kami...redha je la...buat je la sendiri cik teratai oiii...dah org x nak bagi...x faham2 plak aku nih...adehhhh...

Kisah 8/12 pulak...

Petang lepas audit tu kami terima satu email pasal SKT...tetapi yang menjadi tanda tanya ialah ada p/s kat bawah tu cakap pasal sabotaj...sape yg sabotaj sape?pasal SKT ke?ada yg sabotaj ke?ntah la aku x faham...biasa la lumrah manusia..yg penting jangan ketua unit aku sabotaj kami sudah...hikhik....Chayok2 Unit Asrama...huhuhuhu... :-)

Kisah 9/12 pulak...

Macam cerita daaaa.....huhuhuhu...dah la..nnt sambung lagi...malas nak citer...

No comments: