Tuesday, April 27, 2010

Pengembaraan Kehidupan..



lama kan aku x update blog ni..sejak akhir2 ni masa tu terlalu berharga buat aku..banyak nak di luahkan disini..suka duka kehidupan.. ibarat burung yg terbang mencari kehidupan yg abadi..jauh mengembara meneruskan kehidupan memang banyak ilmu yg kita dapat..kadang kala kiter rasa selesa di tempat singgahan itu, tapi rupanya ada lagi tempat yang terbaik untuk persinggahan kiter dalam melengkapkan pengembaraan yang diamanahkan..kiter yang perlu mencorakkan pengembaraan itu..walaupun berat untuk kiter membuat keputusan meneruskan pengembaraan ni namun pasti ada hikmah disebalik semua yang berlaku..antara ibu bapa, kawan dan masa depan..aku bersyukur atas kurniaan nikmat dari-Mu Ya Allah...tabahkan hati aku untuk meneruskan pengembaraan kehidupan ini dan juga pengembaraan kehidupan dia..x semua yang kiter impian akan kiter perolehi dan juga x semua yang kiter dapat adalah yang kiter impikan..aku sayang semua org..sejak akhir2 ni air mata ku selalu menitis..hujan di intekma resort ni sama macam hujan di hati aku..

No comments: