Wednesday, June 23, 2010

Pengembaraan Kehidupan..


Setelah beberapa tahun keja akhirnya aku terbuka hati nak sambung belajar dan alhamdulillah 19 june 2010 akhirnya aku dapat tittle student e-pjj UiTM peRaK..aku perlu kuatkan diri untk semua ni..aku ibarat kapaL yg belayar di tengah2 lautan..aku harap sgt aku x kan karam di tengah lautan walau sekuat mana pun lautan itu dilanda ribut taufan..jalan kehidupan ku masih panjang..banyak lagi impian yg belum ku capai..aku berdoa semoga Allah permudahkan segala urusan ku..dan aku amat berharap aku akan kuat dalam mengharungi segalanya dan membahagikan masa antara tugas, study dan juga hal peribadi...aminnn..

2 comments:

ariena said...

Selamat Belajar...Sesungguhnya zaman belajar itu amat indah...

teratai biru said...

betoL tu kak..x dapat dinafikan..thanks for d' wish ya..