Monday, January 19, 2009

Apa Yang Pasti...

erm...kursus yg ku ikuti hampir tiba ke penghujungnya...sudah pasti bermacam-macam kenangan pahit dan manis berlaku sepanjang kursus ini berlangsung...apa yg pasti masing2 mempunyai pengalaman dan juga kenangan dalam diri...begitu juga dgn diri ku...pengalaman yg lepas banyak mengajar erti kedewasaan..Semoga apa yg berlaku akan menjadi iktibar dan panduan dalam mengharungi liku2 kehidupan...terima kasih kepada ahli kumpulan ku yg sentiasa bekerjasama setiap masa sepanjang kursus ini..kalian semua xkan ku lupakan...

Dia...itulah perkataan yg keluar dari mulutku..biar masa dan keadaan yg menetukan segalanya...kalau ada jodoh tak ke mana..buat masa ni,aku belom terfikir untuk segala itu...aku lebih selesa dgn hidupku sekarang...biar masa dan keadaan yg menentukan segalanya...aku masih mempunyai beberapa impian yg belum tercapai...segalanya berkemungkinan....andai kita x der jodoh,aku harap masing2 x mempunyai perasaan marah dan dendam dalam hati..anggap itu semua suratan takdir...andai dia membaca apa yg ku tulis ini,aku harap kau memberi ku masa dan ruang untuk ku berfikir...aku sayang semua org....

Apa yg pasti segalanya berkemungkinan...

No comments: