Thursday, January 8, 2009

Membawa Hati Yang Lara....

Sejak akhir2 ni,macam2 berlaku..argh...aku dah penat memikirkan segalanya..sejak bulan Jun tahun lepas aku x punya kesempatan waktu untuk beristirehat sambil menenangkan fikiran ku yg macam2 ada dalam kepala otak ku ini.
Badan terasa penat kerana bulan Disember yg lepas pakcik bongsu ku melangsungkan perkahwinan..aku sedikit sebanyak terkena tempiasnya untuk menguruskan perkahwinan dia.Apapun segalanya telah selamat..aku doakan semoga dia bahagia bersama pilihan hatinya..
Dua hari lepas,aku terima satu surat untuk menghadiri kursus..fuh...kursus lg..apa boleh buat...mmg itu lumrah setiap org yg bekerja mcm aku.Sebelom aku menghadiri kursus tu,aku berkira2 untuk pergi bercuti dulu...kebatulan makcik ku di shah alam mengajak ku bercuti di Melaka..apalagi,terima jer lah...mmg aku plan nak g bercuti pon...Esok,Jumaat aku ambil cuti rehat..nak ke s.alam then terus ke Melaka...Melaka Bandaraya Bersejarah akan ku lawati esok
Aku harap percutian ku kali ni dapat memberi semangat baru untuk ku terus bekerja di tahun 2009 ni.....Semoga semuanya selamat...amin...

No comments: