Saturday, February 14, 2009

14 Februari..??

erm...hari ni 14 Februari...aku x g mana2 pon...duduk umah jer...pada aku tarikh tu x penting,yg penting keikhlasan dan juga kejujuran..erm..pada kawan2 ku kat luar sana,aku doakan semoga kalian bahagia bersama pilihan hati.dayat,nak bertunang nnt jgn lupa ajak aku...aku dgn wanie insyaallah akan datang..buat wanie pulak,ingat janji kiter tau..dah la member kiter ramai dah bertunang,dah kawin,tinggal kiter dua jerk..ahaks...aku tunggu ko dulu,baru aku..hehehehe..aku doakan ko bahagia dgn Mr. Right ko yg nun di seberang laut china selatan tu..wah,naik belon la kami nnt menghantar ko..hehehehe...aku?hahahahha...belom tiba masanyer lagi..biarlah masa dan keadaan yang menentukan segalanya..aku pasti sinar bahagia itu akan ku kecapi bila tiba masanya nanti..Ya Alllah,sesungguhnya Engkau Maha Mendengar...

No comments: