Wednesday, February 11, 2009

Keputusan Yang Tepat...

Memang lama aku x menulis disini...entri terbaru aku,kursus...mungkin ada hikmahnya kenapa nama aku naik jer g kursus...at least aku dapat lupakan sekejap apa yg dah berlaku..bermacam2 berlaku sejak akhir2 ni..aku berdoa pada-Mu Ya Allah semoga keputusan yg aku buat ni tepat..bukan niatku untuk pentingkan diri sendiri tapi biarlah aku yg beralah...lg pun antara kita dah x sehaluan..andai dia membaca entri ini,ketahuilah bahawa hati aku sudah tertutup buatmu..antara kita hanya tinggal kenangan.Memang aku xdapat membohongi hati ku yg aku masih menyayangi mu tapi apa yg berlaku sudah cukup membuatkan aku terluka..biarlah aku berseorangan daripada hatiku sakit memikirkan dirimu..aku doakan semoga kau bahagia dgn insan yg tersayang..aku masih mcm ni...kehidupan mesti diteruskan...aku harus tabah...Ya Allah,tabahkan la hati hambu-Mu ini..aku insan yg lemah...

2 comments:

9W2SGN said...

cepat2 la cari peganti tau.. semoga awak jumpa sesorang yang ngam dan sesuai dengan awak.. amin..

teratai biru said...

insyaallah shah..biar la masa dan keadaan yg menentukan segalanya..awak tu,bila lagi?hehehhe...