Thursday, July 2, 2009

Sekadar Luahan...

aku x tau nak mulakan dari mana..semalam somebody wat aku sakit ati sgt2...sampai aku benci sgt2 kat dia..dan mlm ini pula insan lain betul2 menguji kesabaranku...aku masih boleh bersabar...mungkin berdiam diri lebih baik dari aku terus berkata2 dan menasihati dia..mungkin cara aku x sama dgn cara dia...aku raser dalam situasi yang amat tegang sekarang, biar aku yang beralah..mungkin itu jalan yang terbaik...

aku pasti satu hari nnt keadaan akan kembali seperti dulu dan dia juga seperti biasa, dia yang aku kenal dulu... andai dia terbaca aper yang aku tulis ni, aku nak dia tabah menghadapi segala dugaan kehidupan...

setiap masalah pasti ada jalan penyelesaian..dan aku?? biarlah begini meneruskan kehidupan ku dengan hari2 yang akan dtg.. life is short..

dia..?? dia masih kawan aku...tenangkan fikiran mu dulu wahai sahabat...selesaikan segalanya..aku tau kau x bermaksud begitu..aku faham...berat bagi mu memikul segala masalah..

mungkin mulai mlm ni,dia xkan dengar lagi aku ketawa dan juga gurau senda ku tp aku akan tetap mengingati dia setiap masa dan akan ku doakan kesejahteraan dia..
bukan maksud ku nak tinggalkan dia yg tgh ada masalah tapi aku nak dia fikir dan tenangkan jiwa dia...aku tau dia tgh berserabut...

Ya Allah ya Tuhanku, tabahkan hati hamba-Mu ini...aku insan yang lemah dan perlukan pertolongan dan petunjuk dari-Mu Ya Allah...

No comments: