Tuesday, September 8, 2009

Honeydew pilihan hatiku...

salam all...lamanyer aku x post kat blog ni kan...suram plak rasernya..ekekekkekeke...bukan aper,lately bz ckit siapkan fail meja..huhuhuhu...naik pening kepala aku wat fail meja nih..sib baik ketua unit aku hebat dlm buat fail meja ni so dia ada la bg tunjuk ajar kat kami anak didik dia ni bout fail meja...
ermm...last week cuti 3 hari tu....ada gak yg ambik kesempatan cuti lama ni g shopping raya kan..tp aku isi masa lapang cuti ni dgn cat umah...huhuhuhu...dah lama x cat umah...so aku decided thun ni nak cat umah..of course le warna honeydew pilihan hatiku...aku bgtau kat bonda biar la kaler ni nnt senang nak sesuaikan dgn pelamin...ekekkeke...pelamin?hahhahahaha..merepek jer aku ni..hehehhehehehe...penat tau mngecat umah ni...tp bila dah siap cat satu umah, happy jer..x sabar aku nak decorate ruang tamu ni...xper2...tunggu weekand ni plak..huhuhuhuhu....

No comments: