Wednesday, September 16, 2009

Projek 5S..

Fuhh..projek 5S tu...ermm..ni la yg kami kat opis tgh berkejar2 nak myiapkan projek 5S kami ni..almaklum la mengikut perancangan kami nak dapatkan pensjilan 5S tu bulan FeB thun depan..so kami tinggal beberapa bulan je lagi untuk menyempurnakan segalanya...mmg la banyak keja..kat sni kiter kerja berpasukan tu penting..zon kami zon asrama..zon asrama ni melibatkan 2 unit iaitu unit asrama n kewangan..biasa la bila dah ramai ahli mcm2 kepala dan pendapat la...ada jugak yg kadang2 aku raser kecik hati, cam merajuk pun ada...tp just ignore la..aku leh pujuk haty aku sendiri..huhuhuhu..(betoi ke aku leh pujuk) no komen...!!cam kena wat pelan lantai tu mmg la banyak giler dgn mesin liminiting yg wat hal..byk pelan2 lantai yg aku wat rosak dek kerana mesin ni..adoyai..pening kepala aku nih..ingat senang ke nak wat benda nih? tp nak wat cmne dah tugas yg diberi aku kena wat la..huhuhuhu..to all my groups hope we can work each other k..no more heart feeling ya..aku teringat kata2 seseorg tu, nak dapatkan sesuatu yg elok mmg perlukan cabaran dan dugaan..yg penting bersabar..

1 comment:

Dr Zahau said...

salam ziarah kembali...
teratai biru tu nama blog lama..
da tukar la cik..:-)