Wednesday, October 7, 2009

Gelagat 5S...

Huhuhuhuhu...29-30 September yg lpas aku kena attend satu kursus audit 5S ni..tetiba nama aku lak naik utk g kursus ni..adehhh...nak x nak kena gak le attend..dari 2 hari terlajak terus ke 5 hari..sebab nak wat kriteria audit 5S ni bukan senang...susah ooo....sampai ada yg kena migrain...bak kata En Mat mengoren darah aku dah..wakakkakaka...apepun, semuanya dah selesai...tunggu next plak aper kursus lagi yerk..


Ni la kursus yang kami attend..dari 2 hari terlajak ke 5 hari..


En. Mat muka tension wat kriteria audit..mengoren darah katanyer..bukan menyirap erk..


Cakk...ni pic aku n kak ina( jiran blogger aku = ariena79.blogspot )


Semua khusyuk dengar penerangan audit dari Konsultan, PM Nazri


Ni dalam Dewan Seminar..


Muka kena attend kursus audit..

No comments: