Wednesday, October 21, 2009

huhuhuhuhu.....

Firstly, nak wish happy belated bufday kat tok phatt..semoga panjang umo, murah rezeki..tunggu la yerk tepung telur sampai depan umah...wakakkakakakakaka...

then..nak ucapkan tahniah pada Prosboc Perak kerana telah berjaya menjalankan AGM Zon Perak hari Sabtu lepas...x terlewat rasernya nak wish kan..hope jawatankuasa yg dilantik dapat menjalankan tugas yg diamanahkan..Prosboc Perak mantop gitu...ekekekkekeke....

erm..hari ni penat btol..sampai tertido aku maghrib tadi..huhuhuhu..ptg tadi aku dgn kak safa g check asrama...bila dah petang baru nak g check, kak-kak cleaner pun dah balik..jadi kami berdua jer la g masuk asrama..last2 aku ckp dgn kak safa, jom la kak balik opis...teman ni penakut..sok pagi2 kiter g check asrama lagi yer..klu pagi2 kak-kak cleaner ada x la aku takut sgt..ekekkekeke..penakut jugak aku nih..wakakakakkaka...

No comments: