Monday, February 8, 2010

Dingin Sepi..

Lama aku x update..aku perlukan ketenangan untuk aku menulis disini..bukan dalam keadaan diri dan fikiran tgh berserabut, bercelaru..thanks pada semua yg sentiasa support aku dari belakang..i really appreciate it..aku juga insan biasa yg x lepas dari masalah..masalah membuatkan kiter lebih matang..am i right??
Niat aku untuk berdiam diri sebab aku x nak panjangkan citer..tapi lain pula yg terjadi..aku dituduh macam2..tapi selagi hati boleh bersabar aku akan bersabar..ptg semalam pas habis belajar kelas buat kek, aku lepak dgn wanie and ida..aku citer kat wanie semua yg terjadi pada aku..aku bg dia baca semua yg org tu PM kat aku dan ape yg aku balas kat org tu..sib baik aku bawak broadband, leh bukak tenet kat padang mpti tu..wanie cakap aku seorang yg tabah..kalau dia kat tempat aku, dia x kan balas PM org tu dgn ayat yg sopan..(ish3..ko ni wanie..) tabah ke aku ni?Tuhan je yg tau cm ne haty aku ni..
Aku sambung citer ni next entry ya..ada keja nak buat..sok audit...kalau aku terus menulis ni lagi korang x paham ape aku tulis...haty bercelaru..jiwa kacauuu...

luv,
teratai..
:'-(

2 comments:

ariena said...

lohh...kenapa tuh???ada otang kacau lagik kah???

teratai biru said...

kak ina,
:'-(