Tuesday, February 9, 2010

Tahniah Buat Kumpulanku

Alhamdulillah..hari ni audit siri ke-4 dah pun selesai..dan aku bersyukur pada Allah kumpulan aku berjaya dapat no.2..xpelah..no 2 pun ok ape...kan..kan..kan..berbaloi la usaha kiter selama ni kan kawan2..?ekekekkeke...x lupa juga aku nak ucapkan tahniah kat kumpulan DINAR @ kumpulan sejiwa dgn HOTELIER ni sebab diorg pun menang juga...tahniah..tahniah...sukanyer aku..dinar dgn hotelier ni dah cam adik-beradik..rapat la..and we always work together walaupun lain2 unit..x sangka tgn aku sakit pagi tadi rupanyer nak menang...ekekekeke...actually aku x target pun nak menang@kekalkan kedudukan kumpulan kami untuk audit kali ni..biasanyer klu sok ada audit,hari sebelum audit tu aku dan s/u dinar akan balik lambat utk wat preparation audit..tapi semalam aku dgn selambanyer kul 5.10pm terus punch out balik..padahal ada lagi yg x settle...pagi tadi kena la dtg awal keja..huhuhuhu..sib baik sempat..kepada 'dia' thanks yer sebab take care kat aku tadi maser jari aku terluka..really appreciate it..aku sayang kamu semua..buat ahli kumpulan aku, hope we can work together for our target..5S Certification..


luv,
teratai..

No comments: