Monday, January 14, 2013

Entry Pagi Isnin

Assalamualaikum buat semua rakan blogger dan silent reader ku..sedar x sedar dah masuk minggu ke ketiga tahun 2013..cepat masa berlalu..masuk 2013 ni cik teratai melihat2 kalender..mencari public holiday yg boleh cuti panjang sikit..tu la adat bila berPJJ ni..mencari ruang cuti..masa bersua muka bersama Mr. MHM terlalu singkat..macam x cukup masa..tp syukur alhamdulillah at least dapat juga jumpa walau pun sekejap kan..percutian terpaksa dipendekkan tu, sebenarnya cik teratai dah ready utk hadapi semua ni..blog sis nurrul yg juga isteri army banyak membantu cik teratai utk memahami tugas en cinta hati..bak kata sis nurul dlm blog tu, kalau cancel dating, pendekkkan masa dating, tu dah adat sbb diorg terikat dgn tugas..yelah, cik teratai faham..bg seorg army tugas itu perlu diutamakan..don't worry ya en. cinta hati Mr. MHM..sy dah bersedia dari segi mental dan fizikal utk menempuhi segalanya bersama awk..bak kata cinta hatiku Mr. MHM, syg..isteri seorg army kena kuat semangat, tabah, cekalkan hati, pandai berdikari dan segalanya..ye cinta hatiku, sy cuba utk menjadi tabah, mempunyai hati yg cekal, pandai berdikari, penyabar..
Ya Allah Ya Tuhanku, sesungguhnya aku amat merindui insan yang amat ku sayangi, MHM...

YA ALLAH
Aku mencintai dirinya…
Aku amat mencintai dirinya…
Aku ingin mencintainya keranamu YA ALLAH…

YA ALLAH
Terima kasih YA ALLAH kerana menghadiahkan dirinya kepadaku…
Kerana kau hadiahkan dirinya padaku memberikan aku cahaya…
Diriku kembali bersinar dari kemalapan…
Diriku bersemangat meniti hari – hari yang penuh ranjau dan duri ini…

YA ALLAH
Jika diriku dicipta untuknya…
Terima lah aku akan dirinya…
Tabahkan hatiku menghadapi dugaan bersamanya…
Kuatkanlah aku agar aku tidak lemah dan terus tewas
dalam mencari kebahagiaan…

YA ALLAH
Kami manusia biasa…
Sama – sama punya kelemahan dan kekurangan…
Janganlah kami bergaduh dalam kekurangan tersebut…
Tetapi….
Biarlah kekurangan kami itu menjadikan kami
lebih erat dan lebih memahami…
Jadikanlah kami pasangan yang lebih utuh dan mesra
Kerana kami saling menyayangi….

YA ALLAH
Semoga hubungan kami ini terjalin dalam ikatan yang sah dan kami memohon keberkatan dan keredhaanMu  Ya Allah..
AMIN….




No comments: