Monday, August 24, 2009

Akhirnya...

Alhamdulillah akhirnya my 'buah haty' kembali kepada ku...syukur pada Allah..mmg happy sgt2 tp ada la jugak beberapa masalah kat keta aku tu..brek belakang berbunyi2..last2 sabtu lepas aku bwak g worksyop then tukar brek shoe belakang..yg sebelah kanan sampai dah tinggal besi jer..Eon kuale terengganu sepatutnya bgtau la aku masalah brek ni..ni diorg diam jer,takut aku nak claim insurans jugak ler tu..aku tau la ni bukan boleh claim pun tp at least diorg bgtau la boleh aku bayar...sib baik selamat sampai peRaK..ish3....geram pun ada tp benda dah lepas kan,biar la..janji keta aku dah boleh jalan cm biasa..bhagian depan berbunyi gak maybe ada masalah lg kot..hari ni aku g keja bwak si comel, keta aku tinggal umah sebab my dad nak bwak g worksyop tgk masalah depan plak..langgar lubang jer berbunyi2 absober..drive shaft pun masalah gok tu, padahal eon ganu dah tukar semua tu..ntah la...yg pasti AGK aku dah ada kat sisi aku...pasni aku akan lebih berhati2 drive keta,serik tau lama keta kat ganu tuh..mcm org giler aku jdnyer kat sni bila berpisah lama dgn AGK...ekekekkekekeke...

No comments: