Tuesday, August 11, 2009

Kisah bLM Biru....

Yuhuuuu.....lama btoi aku x update blog ni kan..huhuhuhu...bukan aper, lately ni serabut skit..dgn keta lg, insurans lg...ntah la...poning pale aden..aperpun kehidupan harian mesti diteruskan..hari ni aku g keja cm biasa..sampai kg gajah aku terus ker Petronas nak isi minyak keta ler..mlm td adik aku pkai keta, dia x isi mnyak..budak kecik ni sajer jer tau..then aku terus ke kaunter tuk bayar la...pastu maser nak isi mnyak tu tetiba org kat pam mnyak sebelah tu tegur aku..jom tengok aper yg dia tegur aku:

bLM biRu : hye..isi mnyak ker? maner keta awak?
aku : hye..keta?ni kan keta...
bLM biRu : i means ur saga like my car..
aku : saGa?ohh...accident kat ganu..(aku jwb ringkas cmtu jer sebab aku x kenal dia)
bLM biRu : patut la dah lama x nampak saga grey..pelik juga lama x selisih dgn saga grey tu..
aku : ohh...skrg saya pkai si comel ni sementara keta saya kat ganu..
bLM biRu : awak keja mana?saya selisih dgn awak hari2..saya keja kat pejabat perpaduan
aku : ohh...saya keja biasa jer..keja kat kedai bunga..k lah saya dah lambat nih..bye.
bLM biRu : ooo kedai bunga yer?

aku terus masuk keta...takut beb...aku tau dia mesti tau aku menipu dia ckp aku keja kat kedai bunga.aku lupa yg aku pkai tag staff uitm td...wakakakkaka...nasib la wahai si saga biru..actually sebelum ni maser keta aku x accident si saga biru ni bila selisih jer dgn aku pagi g keja or ptg maser balik keja dia msti high bim kat aku..aku pun pelik la,dia kenal aku ker,aku kenal dia ker?rsernya aku x kenal dia pon..sehingga la terjumpa kat petrol pam petronas pagi td mmg sah aku x kenal dia..arghh...biar la dia...
bila saga aku nak balik peRak ni?dah sebulan berpisah dgn aku..sedih tau..

No comments: